Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2012. augusztus 21., kedd

Ámokfutok


Helló Világ!

Rég beszéltünk. Rajtam múlott. Hívtál eddig is, de sosem értem rá. Sosem akartam ráérni.
Láttam a színeket, hívtak az illatok, vonzott elemi erővel az ősz, a tél, aztán a tavasz is; nyáron megőrültem a szerelemtől, mégis csökönyösen kitartottam: amit mondtam, megmondtam; köztünk mindennek vége, köztünk semmi sem lehet.
És kóstolgattalak feszült óvatossággal: nehogy megbolonduljak; nehogy magaddal ragadj...
Helló Világ, letéptem a láncaim, és még nem tudom, merre vezet az út, amin lépkedek, de a hátamon hátizsák van (óriási, elbírom), benne a életem (büszke vagyok rá!), és ha őszinte akarok lenni, a cél már nem is igazán érdekel.
Csak az élmények. Fények, hangok, levélzizzenés, vízcsobbanás; gyerekzsivaj, áldott csend; zápor, hűvös hajnali levegő, ízek, érintések, rádöbbenések, elengedések, megnyugvások, feltöltődések.
Helló Világ, remélem, még emlékszel. Már nem sietek sehová, nem menekülök sem magam elől, sem előled. Megérkeztem.
Helló Világ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése