Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. szeptember 24., péntek

Flashback-verseny a mai nap eseményeiből:


10. helyezett:  Amikor Zoli anyukája visszahívott 2 órával azután, hogy megoldottam a problémát, amiben a segítségére lett volna - amúgy égető - szükségem.
9. helyezett: Amikor már másodszor akart feldőlni a bringám a HÉVen, és én már hangosan anyáztam.
8. helyezett: Amikor a fószer, aki bebikázta az Unot, mondta, hogy szóljak máskor is nyugodtan, mert itt lakik.
7. helyezett: Amikor Tímea a yak.hu-tól a Westendnél várt - hófehér nagyon nőcis tunikában; 50 méter kötéllel.
6. helyezett: Amikor a bringaút mellett 5 percig bénáztam a pumpálással.
5. helyezett: Amikor megkértem Balázst, hoy ne az úttesten adjon nagyölelést.
4. Amikor járó motorral porszívóztam ki a kocsit, nehogy lemerüljön az aksi megint.

3. helyezett: Amikor közöltem a benzinkutassal, hogy én vagyok a szőkenő.
2. helyezett: Amikor a két 13 éves forma kissráccal lekezeltünk, miután  segítettek kocsit tolni.

1. helyezett: Amikor a sötét lakótelepen a parkoló autók között szlalomozva tologattam tökegyedül a lemerült aksijú Uno-t.

0. helyezett: Amikor Zoli a fejére tette a fényvisszaverő-biciklisnadrágösszefogó-bazt, miközben ezt a bejegyzést felolvastam Neki. 

1 megjegyzés:

  1. Lájkolhatlak? :D

    Nekem van olyan ismerősöm, akivel ezen már csak röhögünk, és csakazértis az út közepén szoktunk egymásnak nagyon megörülni. Kifejtem: az első eset kb. egy 4sávos belvárosi úton történt, erős sikoltozások közepette (részemről), de volt benne szervízút, zebra pirosban 2 trolival, stb...
    Kell nekünk az adrenalin, gondolom.

    VálaszTörlés