Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. szeptember 22., szerda

Fontos


Nekem fontos, hogy gyorsan; Neki fontos, hogy precízen.
Nekem fontos, hogy finomat; Neki fontos, hogy sokat.
Nekem fontos, hogy időben; Neki fontos, hogy ráérősen.
Nekem fontos, hogy összeillőt; Neki fontos, hogy tisztát.
Nekem fontos, hogy lelkileg; Neki fontos, hogy reálisan.
Nekem fontos, hogy elmondjam; Neki fontos, hogy megtegye.
Nekem fontos, hogy elfelejtsem; Neki fontos, hogy emlékezzen.
Nekem fontos, hogy elfogadjam; Neki fontos, hogy keresztülvigye.
Nekem fontos, hogy leírjam; Neki fontos, hogy legyen, amit nem írok le.
Nekem fontos, hogy rendben; Neki fontos, hogy kéznél.
Nekem fontos, hogy elégedett; Neki fontos, hogy boldog vagyok.
Nekem fontos, hogy Vele, Neki fontos, hogy velem.

Ezért aztán Nekünk fontos a kompomisszum.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése