Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. szeptember 20., hétfő

Teknőc-szex

Mint tudjátok, háztartásunkban mellettünk, a rengeteg plüss-medve, és megszámlálhatatlan porcica mellett más állatok is élnek. Nevezetesen Brúnó, Gréta, Bendegúz és Flóra, a négy teknőc.
Brúnó és Gréta tarajos-, vagy király-teknőcök, Bendegúz és Flóra sárgafülű ékszertekik.
Mivel Brúnóék már elég nagyok/öregek, másfél éve megvannak, nézegettük, olvasgattuk, hogy vajon mikor lesznek kisteknőceik. Az állatorvos megnyugtatott, hogy csak akkor, ha teszünk be az akváriumukba homokos részt, ahová tojást tudnak rakni. Erre pedig sajnos még nincs elég hely a lakóhelyü(n)kön.
Mindemellett az idősebb teknőc pár félreérthetetlen dolgokat művel időnként. Többek között ebből jöttünk rá arra is, hogy Gréta a fiú és Brúnó a lány. Van ilyen.
A teknőcöktől pedig van mit tanulni. Állítólag gyakran órákig "élvezkednek" összetapadva.
No, ilyet azért mi még nem láttunk. De én sem szívesen szerelmeskednék tovább a helyükben, amikor egy ember beront a szobába, és felkapcsolja a villanyt.
Lehetséges, hogy belülről kezelhető redőnyt kellene szerelnünk a kuckójukra? Vagy elég lenne egy "Ne zavarjanak!" tábla, amit időnként kiragasztanak?
Egyben teljesen biztos vagyok: a teknősöknek (is) joguk van a szerelem zavartalan kiteljesedéséhez.
Mindemellett kiváncsi vagyok, hogy fog reagálni a nyelviskola-vezetés, amikor bejelentem: azért késtem, mert nem mertem elmozdulni a kanapéról, nehogy megzavarjam az épp beteljesülő teknőc-románcot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése