Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. október 26., kedd

Fogorvos

Lehetséges, hogy én ki vagyok fordítva, vagy valami rosszul van összeszerelve bennem, mindemellett minden szavamat maximálisan vállalva jelentem ki: én szeretnék már végre fogorvoshoz menni!
Azért este fél 8-ig már csak-csak kivárok valahogy, nem fogok földön fetrengve hisztizni érte, vagy ilyesmi. És természetesen, ha két hete kérdeztek meg róla, hogy vajon szeretnék-e fogorvoshoz menni, akkor tuti, hogy határozott NEM-mel válaszolok.
Azóta azonban történt egy-s-más. Begyulladt a bölcsességfogam. Szerintem az is lehet, hogy mindkét alsó. Egy hete fáj. Egy hete nem tudok darabosat enni. Három napja fájdalomcsillapítón élek.
Ígyhát bármit tesz is velem a fogorvos, abban teljesen biztos vagyok, hogy ennél már csak jobb lesz a helyzet.
Azért aki teheti, drukkoljon este, hogy mielőbb hasson az érzéstelenítő...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése