Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. november 23., kedd

Érthetetlen reggelek


- Jajj, ne forgolódj már annyit, hagyjál aludni, fáradt vagyok, mert én ugyebár 6-kor kelek. (Mielőtt még elkönyveltek hülye önzőnek, azelőtt jelezném: játékból kötözködtünk már egy ideje.)
- Csak tudnám, mi a francért...?!
- Lehet, hogy számodra ez érthetetlen, de azért kelek fel 6-kor, hogy legyen időm egy kicsit szüttyögni, elvégezni a reggeli rituáléimat. De ezt te úgyse nagyon érted szerintem.
- Ó, dehogynem! Nekem például az a reggeli rituálém, hogy alszom...
- Végülis nem is rossz. Egy darabig nekem is. Aztán mikor ötödszörre nyomom rá a Szundit a telefonra, akkor már felkelek, és akkor van idő a rituálékra.
- Na, látod, én addig is alszom. Akkor 6-ra állítsam az ébresztőt?
- Aha. Te mikor kelsz?
- Höhö, én csak fél nyolckor.
- Höhö, ha csak akkor kelnék, akkoris beérnék.
- Akkor MI A BÁNATÉRT kelsz 6-kor. Na és ha csak háromnegyed nyolcra állítom? Akkor is beérsz? Vagy akkor itthon maradsz velem...?

A kérdés jogos, az ajánlat csábító - de nekem sajnos perceken belül indulnom kell, a blogolás pedig a reggeli rituálé része... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése