Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. november 11., csütörtök

Magyarázat (nem mentség)

Arra, hogy nem nagyon írok újabban.
Vagyok olyan önhitt, hogy remélem: van akinek feltűnt, és talán olyan is akad, aki sérelmezi.
Nekem viszont pozitív a változás.
Na nem az, hogy nem blogolok. Hanem az, hogy mást csinálok helyette.
Az elmúlt egy hétben végre hatékonyan és produktívan sikerült elfoglalni magamat - és lehetséges, hogy a nemez-termékeimmel még találkozhattok majd vásárokon is; talán-talán még idén is. Megpróbálkozom vele. És - mit tagadjam - vonz a művész-élet.
Emellett pedig iskolába járok. Nem tanulni. Tapasztalatot, gyakorlatot gyűjteni. És nagyon pozitív, amit eddig láttam.
Ezért nem vagyok jelen olyan nagyon gyakran itt, a virtuális térben. Nézzétek el nekem, kérlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése