Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. február 4., péntek

Az érem MÁSIK oldala



Reggel a vekker előtt ébredtem Lillánál, így volt időm kávét készíteni neki is, magamnak is, böngészni a neten, kényelmesen készülődni.
A baba-vigyázás során a nagyobbik gyerkőcre nem kellett ügyelnem, mert az anyuka elvitte magával vásárolni, így csak a kicsire volt gondom.
Az anyuka azt kérte, hogy próbáljam meg nem letenni aludni a kicsit, hogy délután jól aludjon. A baba viszonylag jól elvolt viszonylag sokáig, eközben kiolvastam a könyvemet. Még megetetni is elég tisztességesen sikerült.
Zoli délután 1 felé válaszolt az sms-emre, és megtudtam, hogy minden rendben van Vele.


Csillának sokkal jobb volt az eltolt találkozó-időpont, így már nem kellett visszamennie a munkahelyére. Mire az anyuka hazaért, már lejátszottam magamban, hogy nem dohogok a késés miatt. Ő az utolsó 40 percet a díjazásnál egy órára kerekítette.
Megbizonyosodtam róla, hogy a segítségemet még egy jó darabig igénybe fogják venni a babóca körül.
Csilla telefonált, hogy késik, és nagyon jól telt Vele az együtt töltött idő.
Annamari süti-sütés helyettre vásárolt orvosi táskát és ugrókötelet a nyelviskolába.
A Subway-ben Csilla meghívott egy tonhalas szendvicsre.
Az első órámon csak 2 gyerkőc volt, így csak 35 percet kellett "dolgoznom". Ügyesek voltak.
A második órám hetek óta a legjobb volt az adott csoporttal.
A Kaiser's-ben hosszú volt a sor. Sorbanállás közben elbeszélgettem az előttem álló úriemberrel, aki nagyon kedves volt.
Nemsokára hazaér Zoli, holnap megyünk Szilvásváradra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése