Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. február 20., vasárnap

Ólból barlangot 2.

Utána:









 
A sztori pedig annyi a címhez, hogy amikor kiköltöztem a régi albérletemből, és beköltöztem átmenetileg Zolihoz, aki akkor az édesapjánál élt a régi szobájában, akkor iszonyatos nagy, amolyan férfi-rumli fogadott. Nem nagyon volt vízszintes felület, ahová pakolni, lépni lehetett volna, mindent elborítottak az elővett, majd vissza nem tett használati tárgyak 1-2-3 éve odahelyezett halmai. Amikor túlestem az első sokkon, akkor már tudtam őszintén nevetni a helyzeten, majd közöltem Zolival (aki közismerten Medve):
- Amiben Te eddig éltél, az nem egy barlang; az egy medve-ól. De majd én barlangot csinálok belőle!
Ő pedig akkorát nevetett ezen, hogy végül megengedte, hogy rendet rakjak... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése