Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. május 18., szerda

A szakértő szem...

Nem vagyok egy divat-bolond.
Általában megnézem, hogy milyen ruhát veszek meg és fel; vannak kedvenc darabjaim és márkáim; de gyakran megfordulok turkálóban, és olykor túrabakancsban indulok neki egy esősnek ígérkező napnak.
Mindemellett szeretem a szépet, és heti rendszerességgel nézelődöm a kedvenc márkáim valós, vagy internetes üzleteiben. Csak, hogy tudjam, mi megy. Csak, hogy tudjam, mire vágyakoznék, ha nyernék a lottón (nem lottózom, úgyhogy esélytelen). Hogy tudjak mit kérni szülinapomra, ha kérdezik.
És mert imádom a szép színek harmóniáját, kellemes anyagok tapintását; kicsit elegánsnak, és nagyon nőnek érzem magamat tőle.

Azt viszont nem is sejtettem, hogy ennyire képben lennék - legalábbis azügyben, ami érdekel.
Még akkor is csak gyanakodtam, amikor úgy egy hónapja majd' ráugrottam az egyik anyukára a nyelviskolában, hogy Ugye desigual a szoknyája, hol vette, mennyiért?!
Az volt. Ausztriában állítólag olcsóbb. (Luca, megragadnám az alkalmat, hogy gratuláljak az alkalmi fogáshoz!)

Tegnap viszont, Balázsra várva a Boráros téren elhaladt előttem egy lány, egy nagyon szép felsőben. A lány mosolygott, a blúz színes volt és lenge, én pedig beleszerettem.
Már a blúzba.
És mindemellett elraktároztam, hogy majd utánanézek, hátha promod. Mert a stílus, színhasználat alapján esélyes volt, hogy az.
Ma megtaláltam a cég honlapján.
6000 Ft. Majd megveszem nyár végén, akciósan. Úgyis akkor van a szülinapom...:)

2 megjegyzés:

  1. halló!
    épp most készültem a napi sekélybe másolni a két kedvencet, amikor láttam, h írtál erről :)
    Köszi a gratulációt 2 ruha, 1 szoknya, 2 tunika, egy felső és egy bikini érkezik pont ma a postával ha minden igaz :)

    Ugyan így jártam én is egy kolleginával: "ez a ruha desigual?- igen. hol? mennyiért? :D"

    Van ez így. ezt a márkát meg Neked köszönhetem, mert a stílusból volt már pár mintapéldányom, de ezt a márkát még nem tettem magamévá.
    Ausztriában tényleg olcsóbb.Pandorfban külön outletjük van.

    VálaszTörlés
  2. Ez esetben sárga irigység! :)))
    Én pillanatnyilag csak nyálat csorgatok.
    De ha minden igaz, Zoli beígért egy outletezést vasárnapra.
    Addig meg keresem a rávalót ;)!
    Amúgy meg kifejthetnéd emailben, hogy mizujs!

    VálaszTörlés