Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. június 29., szerda

Nagyon Zöld Könyv


Eddig is tudtam, hogy különlegesek. Ha lehet ilyet mondani: mindenki különleges, de ők egy kicsit jobban.
Ma átadták az ajándékot, amit nekem szántak az év vége alkalmából. Pontosabban átadta Alenka, a nagydumás pici lány. Csinosan érkezett, ő választotta a ruháját - gondolom az utolsó idei angolóra tiszteletére.
Tudták - Csilla tudta - hogy szakmába, szemléletbe, munkásságba vág, amit kapok.

Én pedig nem tudtam, hogy ír is, nem csak illusztrál.
Fantasztikus ajándékot kaptam: egy érdekes olvasmányt leendő gyermekeimnek; egy alapot, hogy elmeséljem még sokszáz gyereknek, amit szeretnék; egy gyönyörű és értékes könyvet; és legfőképpen: társakat a világmegváltáshoz.

Csilla, Alenka: KÖSZÖNÖM! :)
Boldog vagyok, hogy ismerhetlek Benneteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése