Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. július 10., vasárnap

Allergia OVER


Aki csak feketét és fehéret ismer úgy általában, az most legyen kedves, és fogja be a virtuális fülét.

Ugyanis - ahogy saccoltam is, csak nem kötöttem az orrotokra - az allergiám nyomtalanul elmúlt mára. Miután 2 napot (végre) távol töltöttem mindenféle gyermekzsivajtól, délutáni altatástól és játszótérig közlekedéstől.

Szeretem a munkámat. Jóban vagyok a gyerekekkel.
De az elmúlt 10 hónapban kb. maximum 5 napot voltam távol önszántamból a munkától.
És azt hiszem, most, 5 nap, napi 9,5 óra, 10 db egyenként 4 éves gyerkőc a korábbiakra rápakolása után egy icipicit besokaltam.

De kösz, már sokkal jobb.
És holnap már 6 évesek jönnek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése