Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. november 17., csütörtök

Alkotó Szem

Sok mindennek definiálnám magam; első körben Nőnek, tanárnak, túravezetőnek, barátnak, stb. Többek között - bár nem fényképezek még a megfelelő tudatossággal - FOTÓSnak is.
Szeretem elkapni a pillanatot, a markomba fogni a fényt, mint egy tétova katicát; szeretem papírra, képernyőre helyezni a hangulatot, élményt. Szenvedélyesen szeretem.
Gyönyörű az idei ősz, én pedig szívom a fogam, hogy nincs nálam fényképező minden pillanatban - amikor meg nálam van, akkor sem mindig kapom el a megfelelő képet. De nem bánom.
Nem szeretek görcsösen fotózni.
Flow-élményben szeretek; lassan, élvezettel; feloldódva az ALKOTÁSban, hogy a megörökített pillanat részese voltam.
Mert nekem egy-egy kép ezt jelenti. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése