Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2012. március 27., kedd

Teszt

 

Náthás vagyok/voltam az elmúlt 2-3 napban baromira. Annyira, hogy tegnap még dolgozni sem mentem...Szóval elég cudar állapotban voltam.

Zoli a múlt hétvégén kapott ajándékba a nagyszüleitől egy doboz Merci bonbont. Kevés édességre nem tudok nemet mondani (már a TúróRudi Gurura is!), de ez köztük van...

Ma, amikor a 4. kávés csokit eszem az általam önhatalmúlag felbontott dobozból (na ilyet sem szoktam, megenni más ajándékát) 3 nap leforgása alatt, akkor végre megalkottam az ideológiát is hozzá:
2 napja még abszolút nem éreztem, hogy milyen ízű a csoki; tegnap is alig, bár kettőt ettem; ma viszont már átütött az ízlelőbimbóimra rakódott náthán valami kávéíz-féle. Tehát a dolog jó indikátora a gyógyulásomnak...;)

Kíváncsi vagyok, milyen lesz holnap.
Holnapután sajnos semmilyen. Már csak 1 kávés csoki maradt...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése