Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2012. július 15., vasárnap

Széljegyzet egy mosoly margójára


Egy ideje bort ittam, miközben szép, tiszta vizet prédikáltam én is, és bizony köznyelvileg önzetlen, belül meg önző voltam, várva, hogy egy számomra fontos helyzet majd magától megoldódik, vagy más megoldja helyettem. És közben néha még sajnáltam is magamat, hogy miért nem úgy alakul, ahogy szeretném; nameg: hitegettem magamat, hogy én vagyok a jóarc, amiért nem kényszerítem az akaratom másokra.
Aztán megint bort ittam, de ezúttal eleget ahhoz, hogy azt is prédikáljak; és a helyzet, amin egy ideje már tobzódom, varázsütésre remekül alakult. :)

Tanulság: Nem önzés, ha tudod, mit szeretnél. Csak tedd mindezt mosolyogva, és tedd egyértelművé: elfogadod, ha más mást akar.

Tanulság2: Türelmes emberekkel vagyok körülvéve...:D

Ilyen egyszerű? Alattomos a hiba.

:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése