Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2015. április 20., hétfő

Üdv újra a konyhámban!

A cím maximálisan nekem szól.
Az elmúlt hetekben (hónapban?) én és a konyhám abszolúte vadházasságban éltünk. A kapcsolatunk teljes mértékig nélkülözte a rendszerességet és a kiszámíthatóságot; emellett persze az érzelmek teljes palettáját végigéltük. Tehát amolyan igazi a se veled, se nélküled állapot uralkodott.

(Imádom a konyhám. Főzni is imádok. Egyszerűen túl sok dolog volt a vállamon egy nyugis, békés, meditatív főzéshez - máshogy meg ugye minek?!)

Tegnap végleg meguntam a pizza-tészta-főzelék-mirelithusi sztárnégyest (Máté a pocakomban azt hiszem, már korábban komoly ellenérzésekkel viseltetett, és erre minden oka meg is volt), és úgy döntöttem, hogy rendbehozom a dolgokat. Már ami a konyhámat és engem illet.

A mai menü így az vezeklés-újrakezdés tengelye mentén telt.

Először egy nagyon friss minestronét dobtam össze (ami semmi másban nem különbözik a normál zöldséglevestől, mint hogy annyiféle zöldség van benne, amennyit csak itthon találok; a zellert és a répákat reszelve teszem bele és a levébe paradicsompürét öntök);


a fő fogás pedig lazacszelet volt tejszínben párolt spárgás-ujjhagymás burgonyával.


Kulináris orgazmus. Szerelem van ismét.
Természetesen a konyhámmal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése