Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2016. január 29., péntek

29

1. Amikor a vasútig üldöztelek szalagszakadt bokával, hogy maradj a barátom.
2. Amikor felvette Barna a lila cicás felsőmet.
3. Amikor alig beszéltünk egymással az orfűi nyaraláson, mert vagy Te olvastad a Harry Pottert, vagy én.
4. Amikor betekertünk Keszthelyre, mert ott olcsóbb volt a Bacardi Breezer, amit aztán a hintaágyban ittunk meg Csaplárosné helyett.
5. Amikor Te sosem ittál semmit, én pedig mindig tisztességes lány voltam, és Apu jött értünk a Vesztegzárba.
6. Amikor Dorcival elrángattunk röntgenre.
7. Amikor rajtad tanultam kormányozni, és lehajóztunk a Görgetegen.
8. Amikor károgtak a varjak a leányfalui kempingben, és a csővázas hátizsák mellett vittük a CD-s magnót.
9. Amikor addig számoltuk a forgalmat, míg elmehettünk a Művészetek Völgyébe.
10. Amikor felhívtalak vasárnap reggel 9-kor, hogy másnap Hozzád költözöm.
11. Amikor felváltva laktunk kint és bent.
12. Amikor versenyeztünk, hogy ki vette rá magát több előadás végigülésére a héten.
13. Amikor megszántuk egymást időzítős-fényképezés helyett.
14. Amikor hóvégén 3 napig zöldségesrizst ettünk, jó esetben szójaszósszal.
15. Amikor még lehetett kapni a sarki boltban sajtos croissant-t.
16. Amikor bölcs mosollyal asszisztáltad végig az összes ámokfutásomat.
17. Amikor féltünk a balatoni laposgodzillától.
18. Amikor felhívtalak a HÉV-ről, hogy jövök a lánykoliba harmadiknak, és Te befogadtál.
19. Amikor őriztél, míg Gyulán aludtam a fűben, aztán összepakoltam a grill-cuccot, és kétszer mostam fogat.
20.. Amikor eligazítottad az unokaöcsémet.
21. Amikor kürtőskalácsot sütöttünk Kilitin.
22. Amikor visszazavartál a Szigetközbe.
23. Amikor megpróbáltam megdumálni a nővéredet.
24. Amikor csajos zenéket válogattunk a Tisza-tóra, hárman ultiztunk Csajok és valaki mindig leesett a szalmabáláról.
25. Amikor aláírtad a házassági anyakönyvemet.
26. Amikor minden alkalommal egyértelmű volt, hogy én fogok főzni.
27. Amikor az első 3 között tudtál Mátéról.
28. Amikor napfürdőztünk az aggteleki teraszon.
29. Amikor lehet, hogy baromi ritkán beszélünk, de még mindig a legjobb barátnőm vagy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése