Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. február 6., szombat

Intim szféra


Nem tudom, a cím által definiált szférába kinek mi tartozik. Személyes és friss tapasztalatoktól vezérelve úgy gondoltam, elkészítem a saját kis listámat - mármint azokról a szerintem kirívó tételekről, amik bele, vagy amik kívüle tartoznak. Lehet ez éppen egy használati utasítás hozzám, vagy egy rövid elmélkedés arról, hogy mi, emberek mennyire különbözünk egymástól...Jöjjön tehát:
Ami számomra a belső tér, az "intim szféra" része: konyhai eszközök (csak a velem együtt lakóktól nem veszem rossz néven, ha kérdés nélkül használják: tőlük azonban soha); háziállatok (szeretni szabad őket, de csak úgy, ahogy azt ŐK IS szeretik); ruha (amihez senki ne nyúljon, még segítőkész szándékkal sem, köszönöm); törölköző (ha megfogtad, kedvesen mosolygok, és miután leléptél, kidobom a szennyesbe); bicska (mindig tudom hol van, ki kérte kölcsön - ha egyáltalán kölcsönadtam, és nem tagadtam le, hogy van nálam...); felszerelés (ami a mindennapi esetleges helyzetek megoldásához kell, az MINDIG készenlétben kell legyen - függetlenül a szükség felmerülésének esélyétől); szekrény (ne nyisd ki, ha nem a tiéd, én sem nyitogatom a Tiédet), könyv (Néha rákívánok egy-egy régi olvasmányomra. Ha nem találom meg a polcon, ahová tettem, ölni tudok.); hálószoba (Nem azért, mert vannak benne "hálószobatitkok". Leginkább CSAK.); gitár (ha az enyém, én játszom rajta); hálózsák, sátor, hátizsák; és most azt hiszem, más nem jut eszembe, de ha valakit már morogtam meg ettől egyébért is, akkor várom a méltatlankodó megjegyzéseket :)!
Ami viszont (azt hiszem, az átlagtól eltérően) nem jelent problémát, ha meg kell osztanom: fogkefe, kaja, hajkefe, autó, laptop, fényképező, egyéb háztartási gépek. Ezeket mindig (VALÓBAN) szívesen és készségesen rendelkezésre bocsájtom.
De hogy mik szabják meg, hogy mi kerül ezen a határon belül vagy kívül? Még nem gondolkoztam el rajta, biztos van magyarázat.
Mindenesetre addig is: sipirc a konyhámból, és hagyjátok békén a teknőcöket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése