Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. július 28., szerda

Barátok

- Szia, Kincsem! Este egy mozi? Ha Neked jó a Meki, akkor ehetnénk is valamit...
- Ööö, már elígérkeztem estére, de...végülis átszervezhetem. Majd maximum jön Zoli is.
- Hát jó, de úgy azért nem lesz ugyanolyan.
- Tudom, de már megígértem neki. De azért majd megpróbálok valamit, lehet, hogy megy egyedül.

---------------------------------------------------------------------------------

- Szia, jó a könyv, amit adtál. Megyek fel Pestre, szerintem még ma este kiolvasom, úgyhogy holnap este visszaadnám. Mit szólsz?
- Rendben.
- De azért sörözünk is, ugye?
- Már hogy a viharba' ne?!
- Zoli jön?
- Majd a végére, értem.

Lehet, hogy nem vagyunk azok a klasszikus barátok. Az is lehet, hogy csak félévente beszélünk nagy átlagban. Akkor viszont mindenről, bármilyen mélységig, akár órák- vagy napok hosszat. Ha irodalomról van szó, neki én, nekem pedig ő jut az eszembe; ő az írásait küldi véleményezni, én könyvet adok neki, amiből szerintem stílust tanulhat.
Lehet, hogy nem vagyunk azok a klasszikus barátok, de BARÁTOK vagyunk.
A szó nemes értelmében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése