Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. szeptember 19., vasárnap

Köz-vélemény

Lezárult a "Mitől ragad az USB-csatlakozó?" kérdésben folytatott közvélemény-kutatásom.
Az eredményekből az alábbi következtetéseket vontam le:
  • Jól tudjátok, hogy szenvedélyesen szeretem a jegeskávét.
  • Tisztában vagytok vele, hogy hajlamos vagyok hirtelen mozdulatokat tenni ha elgémberedett a lábam.
  • Elhiszitek, amikor azt füllentem Nektek, hogy rendszeresen takarítok - bár ez újabban kezdi fedni a valóságot.
  • Mindemellett csakis egy valaki van tisztában az igazi-Viki-személyiséggel, aki igaz, hogy lerúgja a teát az asztalról, de azonnal letörli az érintett technikai berendezést, nehogy Zoli észrevegye, mert akkor...
Mert akkor azt mondaná: "Jaaaajj, hát Te már megint hamar-állat voltál!"
Bármennyire kedves a kijelentés, legbelül gyakran bánom, hogy hamar-állat vagyok, nem megfontolt, precíz és körültekintő, mint Ő.
Bár igaz, ha nem csuk oda anno a Tesco-ajtó, talán belém se szeret...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése