Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. szeptember 29., szerda

Turkesztánba mentem...

Tegnap voltam Turkesztánban.
Zoli, folytonos nyelvújító hajlamának köszönteően így hívja a használt ruha üzletet (értsd: turkáló, értsd: Turkesztán). A potom 10 perc alatt, amit bent töltöttem, találtam egy irgalmatlan jó borsózöld kardigánt (ami megy a zöld harisnyámhoz...:P), illetve egy újrahasznosításra ösztönző mintájú zöld pólót.
No, ezek hazajöttek. 990 Ft.
Amíg válogattam, addig viszont Zoli is talált valamit. Azaz: Valakit.
A nagy, barna mackó reményvesztetten feküdt a gyűjtő-doboz alján, és halkan brumogott. Amint megfogtam, konstatáltam, hogy fantasztikusan puha-selymes a prémje.
Így lett aztán a miénk Torkos, a plüssmackó is, aki azóta már túlvan egy mosógépi űrhajós-kiképzésen.
Mert mi ugyebár mackó-mániásak vagyunk. :)

1 megjegyzés: