Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. október 23., szombat

Rossz társaság

Sokáig hezitáltam: írjak-e Róla. Az utóbbi napokban ugyan minden percben velem van, és mindenhová elkísér - mindemellett úgy gondolom, hogy hosszútávon nem az életem meghatározó szereplője.
Abban persze biztos vagyok, hogy számomra némileg terhes a jelenléte - mindazonáltal azt is tudom, hogy mint a legtöbbször, most is más mozgatja a szálakat, és Ő tulajdonképpen nem tehető felelőssé semmiért. Mondhatjuk, hogy Ő csupán egy eszköz egy felsőbb cél elérése érdekében.
Nos, az elmúlt napokban megpróbáltam megtenni a tőlem telhető legtöbbet ezért a felsőbb célért. Kábultan szédelegtem az utcán, otthon maradtam a munkából, nem kíméltem időt és anyagiakat - végül még vidékre is elutaztam.
A megbízói azonban többet akarnak. Egész konkrétan idő kell nekik. És különböző bio-kémiai anyagok. Amiknek szintén idő kell...
Így tehát amíg ez az idő el nem telik, meg kell osztanom a mindennapjaimat (és mindenéjszakáimat) a Fájdalommal, aki ott bújkál a számban immáron 3. napja.
De - mint látjátok - ez az időszak a békés együttélés jegyében fog telni részemről, ugyanis én tényleg nem haragszom Rá. Rá személyesen nem. Ő csak egy kis porszem. Közvetítő.
De a Megbízói - a Benyalt Bacik - azért már elmehetnének a sunyiba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése