Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. január 2., vasárnap

Széljegyzet egy elküldött levél margójára

Elküldtem ma egy levelet, amit talán más nem küldött volna.
Elküldtem valakinek, aki egyszer régen nagyon sokat számított (nem tudom, hogy számított-e rajta kívül más akkoriban...); azután nagyon hosszú ideig semmit.
Elküldtem - és nem az állt benne, ami talán a legtöbb ilyen levélben állhatott volna, hogy elszúrtam, hogy beszéljük meg, hogy barátkozzunk, vagy ilyenek.
Egyszerűen - némi, de nem eltúlzott magyarázattal - két szó.
Sajnálom.
És kösz.

Remélem, valami a nagy, gondoskodó Egészben a helyére került azzal, hogy - ha már csak utólag is - felvállaltam a hibáimat, és nem féltem erről az érintetteket is tájékoztatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése