Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. február 20., vasárnap

Bogi design


Az úgy kezdődött, hogy megkértem Bogit, hogy varrjon meg nekem valamit. Bogiról tudni kell, hogy boszorkányos kézügyessége van, és profi varrónőtől tanult varrni évekig...Egyszóval olyan ruha-költemények megvarrására is képes, amilyenekről a magamfajta földi halandó csak súlyos összegekért mer álmodni... Nomármost Bogi ezt egyelőre anyagáron, és főképp magának műveli...
Azzal válaszolt már a telefonban is, hogy milyen jó, hogy eszébe juttatom: van egy szoknyája, amit magának varrt, de mégsem lett jó; nem nézném-e meg, hátha én tudom hordani.
Mondanom sem kell, hogy a szoknya design-darab. Saját szabásminta, nagyon jópofa anyag; alig várom, hogy elkészüljön teljesen, és végre hordhassam. Aztán persze más darabok is előkerültek az anyag-halmok alól; így valószínűleg hosszú szoknyás tradi kínai lánynak leszek öltözve két hét múlva egy bálon (a hosszú szoknya kicsi Bogira, ő anyagnak tervezte, szétbontani; no nekem pont jó a már meglévő blúzomhoz, így nekem adta). Továbbá a méteráruboltban (ahová a szoknya megtoldásának ügyében mentünk) elcsábultam egy petrol-kék (igen, Luca, irigykedj csak!) kordbársony-anyagra, amiből A vonalú, bő, nagyzsebes tavaszi szoknya készül majd, esetleg hagyma-aljjal...
Bogi egyszerűen fantasztikus dolgokat készít és álmodik meg! Ha bárkinek szüksége lenne valamilyen ruhaneműre, ami egyelőre még csak a fejében, szívében létezik: bátran ajánlom! :)
Amúgy pedig tervezzük a fúziót, azaz az együttműködést design ruhák-táskák-ékszerek ügyében, közös név alatt. Ami persze a jövő zenéje.
Egy viszont biztos: idén nyáron olyan cuccaink lesznek, mint senki másnak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése