Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. április 14., csütörtök

Csak a tények


Tegnap 5:15től ma 00:15-ig talpon voltam.
Többet eszem, mint alszom - Anyu szerint segít egy darabig.
Kedden úgy tanítottam gimiseket, hogy 10 perccel előtte tudtam meg, hogy kell - és ebben nem én voltam a hunyó.
Hétfőn üzleti tárgyalásokat folytattam munka után.
Tegnap kijavítottam 2 osztálynyi dolgozatot - miközben hospitáltam, azaz egy másik kötelességemnek tettem paralel eleget.
Kedden reggel 7:20-kor indultam el Káposztásmegyerre; és ezután este 18:00-ig konkrétan minden percem be volt osztva. És utána még elmentünk mászni.

Nem kell sajnálni. Tuti biztos, hogy túlélem, mert erős csajszi vagyok.
De ha valakinek van felesleges 3-4 órája, akkor aludjon már egy marhanagyot helyettem! Köszi!

2 megjegyzés:

  1. Akkor most én megyek aludni. Helyetted is. Jó nagyokat horkolok jo? Hogy halljad.
    Erős vagy. Remélem kibírod!

    VálaszTörlés
  2. Ki szoktam.
    Holnap átutazóban leszek Fehérváron, de ne tervezzetek velem. Inkább majd gondolok Rátok erősen, hátha közelebbről jobban hat. ;)

    VálaszTörlés