Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. július 14., csütörtök

Én és a Testem


Esti gyors felismerés.

 Voltak évek, amikor Én használtam a Testemet. Azaz: bevetettem a céljaim elérése érdekében. Agyonhajszoltam, hogy esztétikus legyen; csábítottam vele, ha az intellektusommal nem ment; koplaltattam bűntudatból; ilyenek.

Azután, pár éve a Testem használ(t) Engem. Azaz: elérte a céljait, ha akartam, ha nem. Fájt, amikor nem tetszett neki valami; begörcsölt, amikor én épp elernyedni akartam; elutasította, ami jó nekem, és bevonzotta, megélte amitől rettegek.

Egyik megoldás sem volt sem kellemes, sem célravezető. Azt gondolom, hogy a harmónia kulcsa a kooperáció megtalálása a két fél között; közös, testi-lelki célok elérése érdekében.
Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése