Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2012. április 9., hétfő

Balaton retúr

A fotó tavalyi. Most elő sem került a gép...:(

Tavaly húsvétkor működött. 2008-ban is, ha jól emlékszem (akkor mondjuk túléléshez szokott társasággal voltam, és összebújtunk). Így aztán szinte meggyőződésig biztos voltam benne, hogy a tágabb családom saját kezűleg, ezelőtt potom 35 évvel ezelőtt épített balatoni nyaralója megfelel a barátikörös össznépi húsvétozás kritériumainak.
Aztán persze a következők derültek ki (nagyjából időrendi sorrendben):
  • 5-en, teljes menetfelszereléssel + 3 napi bevásárlással csak origami stílusban férünk el a kocsiban.
  • bár hűtő is és villanyradiátor is van a házban, választani kell a kettő közül az áramkapacitás csökevényes volta miatt
  • nincs megnyitva közkút a közelben
  • 2 éve nem sikáltam ki eléggé a retket a piros lábas aljából
  • nem ittunk ehhez még eleget
  • nem mindenkinél van sídzseki
  • a villanyradiátort választotta a társaság
  • csak nekem van elég meleg hálózsákom, és csak én vagyok hajlandó az adott klimatikus viszonyok mellett (ellenére) zuhanyozni (ezt nem is értem, a víz volt az egyetlen a házban, ami legalább tényleg meleg volt...)
  • mégis bekrepált a villanyradiátor
  • Badacsony messzebb van, mint meleg ruhánk
  • otthoni körülmények között isteni húsvéti levest és curry-s csirkét lehet főzni.

A nyaralónak a közelében sincs internet. A következtetés adott.

Next time, maybe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése