Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2012. május 30., szerda

Mindent egyszerre

Friss zöldség szezon van. Imádom. Lassan megtanulom, hogy nem februárban kell eperre vágyni, és nem szeptemberben spenótra, hanem élni kell a természet adta itt-és-mostokkal.
Emlékszem még tavaly, amikor még a csepeli piactól nem messze laktunk, volt nyári nap, hogy 3000 Ft-ból kb. 86 féle dolgot vettem, és ezekből 6 féle ételt készítettem, amik köszönő viszonyban sem voltak egymással - nemhogy együtt  lehetett volna enni őket...! Tobzódtam a friss ízekben, azt sem tudtam, mit szagoljak, mit ízleljek.
Namost, idén ez hamarabb bekövetkezett. Ma roskadozva szálltam fel a buszra, majd a lakótelepi zöldségesnél még feldúsítottam a készletet. Van vagy 3 kiló borsóm, 2 csomag ujjhagymám, egy kis cseresznyém, némi spenótom még tegnapról, leveszöldségem - csakis új, és egy ubim.
Ebből tzatziki, borsóleves, nagyon-zöld-étel és zöldborsós spagetti lesz.
Meg fogpiszkáló, ha el nem rontom...
És nem igazán zavar, hogy ezeket nem lehet együtt enni.
Majd eszem őket egymás után. Vagy felváltva. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése