Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2012. december 17., hétfő

Változások Éve

Villanások:
"26 éves korodra sínre áll majd az életed."
"2012 az Aratás éve lesz nekem."
"2012 a Változások Éve."

Még visszavan 14 nap. Még bármi történhet. Mégis most jutottam el az összegzéshez.

2012. olyan felforgató év volt, mint talán még egyik sem az eddigiek közül. Minden szempontból.

Pontokat tettem dolgok végére - ahová már régen kívánkozott.
Tisztáztam olyan helyzeteket, amik nélkül - egyszerűen szőnyeg alá söpörve őket - sokkal szürkébb lenne az életem.

Olyan bátor döntéseket hoztam - végre a saját magam szempontjait előtérbe helyezve, ugyanakkor másokon sem átgázolva - amelyek által sokkal jobb, minőségibb és legfőképpen BOLDOGABB lett az életem.
Olyan dolgokat próbáltam ki, amikről eddig maximum csak álmodni mertem.
Olyan dolgokat engedtem el, amikbe már rég kár volt kapaszkodni.

És cserébe kaptam:
Rengeteg lehetőséget a tanulásra, elbukásra, felkelésre, sírásra, nevetésre, felszabadulásra, fejtörésre, saját testem-lelkem-szellemem mélyebb ismeretére és szeretetére, maradandó élményekre, megérzéseimre-hallgatásra, közelebbjutásra magamhoz és a boldogsághoz.

Nagyon máshogy alakult, mint ahogy terveztem, vagy egyáltalán gondolni mertem rá.
És sokkal klasszabb volt minden gyötrelmével együtt, mint amiről akár álmodni mertem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése