Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2013. február 4., hétfő

Váááááá! :)

                                     
Éééés, végre van egy szabad hétköznap délelőttöm, és végre volt értelme vennem egy havi kondibérletet, és végre van is célom vele, meg reális is a megvalósítása, hogy most májusig minden héten háromszor lemegyek edzeni, és visszanyerem a régi formám-erőnlétem-életerőm-mifeném.
És edzettem. És baromi klassz volt! És tele vagyok energiával.

Nomeg rájöttem, hogy 10 éven át azért kötött masszív gyűlölködés az aerob edzéshez, mert egyszerűen unom...Értitek? Nem az van, hogy nem tudok bármennyi ideig futni 9 km/h sebességgel. Nem fogyik el a levegőm, nem fájdul meg a lábam. Hanem egyszerűen idővel (5-6 perc) mindig szimplán eluntam, és onnantól csak vonszolódás volt az egész.
Namármost. Ma olvastam a 48 perc kardio-edzésből 24 alatt, és észre se vettem közben, hogy mozgok is...Legközelebb hangoskönyvvel betárazott mp3-mal megyek, és haza se jövök egy fél napig...

Jajj, imádom, hogy végre újból van ÉLETEM, nem csak hajnal 5-től este 8-ig gályázás!
Hurrá neked, új munkahely; hurrá neked, érkező tavasz; hurrá nektek tervek, energia és társaitok!

Váááá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése