Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2013. november 25., hétfő

2013. november 22. - Laci és a Krokodil

Eljött a nap, hogy otthon még kitart az ellátmány, én viszont a messze távolban élvezem a csajok vendégszeretetét. Lillánál ugyan tegnap én főztem, de Bogiéknál esélyem sincs ilyesmire. És ez nekem JÓ!
Készítettem már krokodilt menyasszonyi ruhában is. Kiváltságos kaja! ;)

Gulyáslevest kaptam, császármorzsával. Isteni volt mind a kettő.
A mai recept viszont nem erről fog szólni. Hanem a krokodilról. Az ételt Laci, Bogi édesapja nevezi így, amúgy grízgaluska, vagy Dédi szavajárása alapján p*csán suhintott nokedli.
Lacit még a nyári vízitúrán sikerült menthetetlenül elbájolnom vele, azóta epekedik a receptért. Én szentül hiszem, hogy már elküldtem vagy 3-szor - de Bogiék családjának egyöntetű vádja alapján meg egyszer se'! Hm.
Álljon hát itt emlékeztetőül, hogy mindenki visszanyúlhasson hozzá, amikor csak szükségét érzi!

Hozzávalók:
  • 10 dkg margarin
  • 30 dkg búzadara
  • 2 egész tojás
  • egy csipet só
  • apróra vágott petrezselyem 

Elkészítés:
A hozzávalókat kézzel összedolgozom. Inkább lágyabb legyen, mint kemény. Akkor jó az állaga, ha kanállal könnyedén lehet belőle galuskákat szaggatni. Kicsit állni hagyjuk, majd a kész, forrásban lévő levesbe szaggatjuk kanállal. Véletlenül se' formáljunk belőle tömör gombócokat, mert akkor nem főll át, nem járja át a főzőlé, így kemény marad a belseje.

Én tárkonyos ragulevesbe szoktam tenni. Arról is lesz recept hamarosan! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése