Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2014. október 16., csütörtök

Kínai büfé a konyhámban

Újabban többször is megkívántam a távolkeleti kaját. A Thai csirkés pirított tészta már megy, tehát új receptek vízére eveztem - csak a változatosság kedvéért.
A curry-s csirke ugyan indiai étel, de remekül működött a szezámmagos-szójaszószos tészta-körettel. Tegnap azonban ennél még sokkal messzebbre mentem, és olyan ételt készítettem, amiről eddig szentül hittem, hogy csak kínai büfében fogom megkóstolni.


Az eredmény nagyon finom, nagyon fűszeres, és kicsit talán túlságosan is csípős lett. Azért persze jóízűen megettük. Máskor tényleg olyan formátumú paprikával készítem majd, amilyet a recept ír; abból talán nem rontom el az adagolást...
A receptet itt találjátok: Gong bao csirke
Jó nyálcsorgatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése