Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2014. december 19., péntek

Szerelem


2014. 12. 10., szerda:
V.: Szívem, épp vásárolok; vegyek valami ajándékot az iskolai karácsonyotokra?
Zs.: Nem kell, Kicsim, majd én intézem!

2014. 12. 11., csütörtök:
V.: Vettél valamit az iskolai karácsonyra?
Zs.: Még nem, de csak jövő pénteken lesz.

2014. 12. 12., péntek:
V.: Ha megmondod, mit vegyek nagyjából, én szívesen beszerzem.
Zs.: Hát, még nem igazán tudom; de majd megálmodom.

2014. 12. 13., szombat:
V.: Mégis mit szeret csinálni, akit meg fogsz ajándékozni?
Zs.: Olyan kézműveskedős. Dehát tegnap láttad is a suli előtt!

2014. 12.15., hétfő:
V.: Vettél már valamit?
Zs.: Nem, de majd holnap elmegyünk együtt, jó?

2014. 12.16., kedd
17:00
V.: Most végeztem Anyumnál, akkor elmegyünk ajándékot venni?
Zs.: Gyere haza, aztán meglátjuk!
V.: Nem megyek haza. 10 perc múlva randi a ház előtt!

17:47
V.: Oké, akkor ha bögrét veszünk, kötök neki bögre-pulcsit!
Zs.: Klassz! Vegyünk bögrét!

18:12
V.: Piát is kell venni a karácsonyi bulitokra, nem? Most itt vagyunk, megvehetnénk!
Zs.: Nem, majd én elintézem csütörtökön; Te úgyis Pesten leszel, lesz rá időm!

22:34
Zs.: Hagyd a fenébe a becsomagolást! Majd én becsomagolom csütörtökön!
V.: (Sokatmondóan csendben marad és csomagol tovább.)

2014. 12. 19., péntek:
7:36
Két nem fogadott hívás V. telefonján Zs.-től.

7:56
Zs.: Csak azt akartam megkérdezni, hogy hol a tornacipőm. De aztán megtaláltam. A szekrényben volt. Meg azt is meg akartam kérdezni, hogy hol a cellux...
V.: Becsomagoltad végül az ajándékot?
Zs.: Nem, jó lesz az csomagolás nélkül is! De bocsi, most le kell tennem, mert el fogok késni, és most vagyok boltban piáért...

7:59
V. gondolatai:
És volt otthon két üveg bor; karácsonyra vettem őket, a kedvencem-fajta. Zs. tudta, hogy hol vannak, valamelyik este még beszéltünk is róla.
De nem érdekelte, hogy elkésik; nem vitte el a borokat, amiket magunknak, karácsonyra szántam.
Mert szeret.
Én meg bocsánatot kértem, amiért elpakoltamrejtettem a tornacipőjét és a celluxot.
Mert szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése