Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2015. március 19., csütörtök

Új világ


Voltak róla sejtéseim, hogy mikor fog végérvényesen és megmásíthatatlanul a tudatomba költözni: nekünk most akkor kisbabánk lesz. Mert oké, pozitív lett a teszt. De az csak egy papír-csík. Persze, láttuk már Őkelmét kétszer 3 percre az ultrahang-készülék kijelzőjén. Még fotót is kaptunk róla. Mégis, az egész olyan irreális, hihetetlen volt.
Gondoltam, majd talán akkor, ha megmoccan. Vagy, amikor már akkorákat mocorog, hogy kívülről is észlelhető. Esetleg csak akkor, amikor már a karomban tartom...

Aztán persze az lett a valóság, amit a legmerészebb filozofálásaim során sem gondoltam (magamról).

Mert lehet, hogy már mocorog; és lehet, hogy már van róla fotóm, de a mai naptól érzem magamat igazi kismamának.
Miután felfedeztem és 4-szer végigbóklásztam a H&M kismama-részlegét, és egész egyszerűen egy új univerzum nyílt meg előttem. A hétvégén tutira Budapesten is folytatom a "hangolódást". Ez kellett nekem! Ez jóóóóóóó nekem!
Mert akire kapható olyan konfekció-ruha, ami direkt ott bő, ahol hirtelen nagyobb lett; és amiben nem kell magát egy gnómnak éreznie (mint egy csomó korábbi ruhaneműmben...), az bizony egy valós, és legitim állapotot él meg éppen, ehhez kétség sem fér.

Hülye vagyok. Így szerettek. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése