Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. október 27., csütörtök

London - amit hoztunk


Nem csak materiális dolgokra gondolok - de főleg azért most, ezen a címen arra. Majd meglátjátok!

- 4 nagyon klassz póló Zolinak. Merrel-től Dunlop-ig; annyira beleszeretett egyik-másikba, hogy még egy nap múltán is emlegette, milyen jó darabokat vettünk.
- 1 vagány steppelt téli mellény Zolinak. Aki már nagyon rég ilyet akart (mióta ellopták [!!!] a régit), és aki amúgy baromi nehezen rávehető, hogy kabátot, urambocsá' pulcsit hordjon, így télen konstans taknyos. A vicc az, hogy a New Look nevű üzletben vettük, ahová nekem mentünk be cuccokat nézni - és én nem vettem semmit.
- 3 db valami, amit most még nem árulok el, mert az egyik valaki számára meglepetés.
- 8 kötet Terry Pratchett mű, eredetiben. Köztük az Elveszett Próféciák is. Ne kérdezzétek, hogy miért nem vettem ruhaneműt - egyszerűen úgy éreztem, nincs rá szükségem. Kielégített a nézelődés, nem vágytam pénzköltésre. Aztán a reptéren megláttam a "duty free" boltban, hogy "1-et fizet és a 2. könyv féláron van" akció van; és bementem; és....hát az a lényeg, hogy 50 fonttal vékonyabban - de 8 kötettel vastagabban jöttem ki egy negyed óra múlva. Szerencsére így se lettünk túlsúlyosak...
- Egy csomó gyönyörűséges fotó - lásd a következő post-ot.
- Egy darabka fincsi penészes sajt, 1 fontért vettem, és tegnap megkóstoltam, nyamm!

És ennyi. Meg egy csomó-csomó élmény.

Lassan nyitnom kell egy külön polcot a Terry Pratchett összesnek...:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése