Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. november 25., csütörtök

Levél Tőlem, Jézuskának

Kedveseim!
Én is kértem Tőletek ezirányú segítséget - nem volna fair, ha viszonzásként nem tenném meg ugyanezt.
Kérlek Benneteket, hogy az alábbi listát a vágyaimként értelmezzétek, és egyáltalán NE kötelező érvényű bevásárló-listának! Én már azzal is iszonyúan boldog leszek, ha mindenkitől, aki csak fontos nekem, kapok két, cuppanós puszit! Az ünnepek nekem sem a vásárlásról, pénz-költésről szólnak - ez csak járulékos következményük néha, amit személy szerint baromira utálok.
Egyszóval: ha olvassátok is, bőven elég, ha mosolyogtok rajta, hogy milyen lökött dolgok után ácsingózom, nem kell azonnal elrohanni a harisnya-boltba, és közelharcot vívni az utolsó pár narancssárga harisnyáért.
Ték it ízi!

Dolgok (élmények, emlékek, tárgyak, illatok, fények, hangok), amiknek nagyon örülnék:

- 4-es méretű, mély-narancssárga színű, vastag (50 den) harisnya
- egyszerű garbók (mondjuk m-es, vagy 38-as) a következő színek bármelyikében: sötétkék, sötétlila, sötétrózsaszín, élénkzöld, tengerkék, mély narancssárga (Ma láttam tök jókat a H&M-ben, Promod-ban, de tökéletesen megfelelnek a harisnyadiszkontból is.)
- egy 10-es húsgolyó az IKEÁ-ban
- McCafé-s karamellás jegeskávé
- forraltbor termoszból, hidegben, valami hegytetőn
- válogatás olyan zenékből, amiket szeretek (csak sose jutnak eszembe, amikor be kell írni a címüket a youtube-ba)
- csengő a biciklimre
- ez a ruha az ebay-ről, 12-es méretben: Lila ruha
- egy üveg ilyen eperbor
- egy vacsi bárhol
- erdei hócsata
- szánkózás, korcsolyázás
- egy marhanagy szennyestartó
- egy flakon d'Oliva kézkrém
- bármi a Lush-ból, ami kell a mindennapi tisztálkodáshoz
- turi-túra
- pizsama-party
- szép, csajos fotók rólam, valami kültéri, normális környezetben (mindig én állok a lencse túloldalán...)
- társas-party
- vacsora-csata
- az a gyönyörű sál, amit egyszer, még vagy 3 hete kinéztem, és annyira drága volt, hogy nem árulom el, hogy hol láttam, és hogy nézett ki.
- színház-, koncert- vagy mozijegy, belépő az Állatkertbe
- csajos nap (kávézással, meg sopingolással, hajmosással, meg főzicskével, és végül pizsi-partival)
- narancssárga karabíner (igen, Balázs, olyan, amilyen Neked van)
- színes kapucnis pulcsi a C&A Clockhouse részéről (tegnap láttam őket, többféle színű anyagból vannak összeállítva, és nagyon-nagyon tetszenek), mondjuk m-es
- séta valami olyan szép helyen, ahol még nem jártam.
- közös karácsonyi süti-sütés
- bármilyen könyv, amit valószínűleg szívesen olvasnék (könyvtári is jó - és ígérem, visszaviszem időre: pláne ha figyelmeztet az ajándékozó)
- figyelmesség, mosolyok, ölelések

Szeretetteli készülődést Mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése