Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. március 2., kedd

Tavasz van



Észrevettétek, hogy tavasz van?
Már nincs töksötét, mikor az ember kijön a munkából. És reggel sem, amikor felkel.
Már nem fázom a télikabátomban, és nem kell a nagyon meleg sál, elég a vékonyabb. Sapka meg egyáltalán nem kell (pedig idén télen becsülettel hordtam, istenbizony).
Már nem kap az ember hülyét, ha ki kell mozdulni itthonról. És elmereng azon, hogy esetleg biciklivel megy.
Már elég az optimizmushoz kinézni a villamos ablakán a Dunára. És lassan le lehet ülni egy kávéval a köztéri padokra, vagy a kerthelyiségbe is.
Lassan kinyit a Zöld Pardon, és lehet nemisolyandrágán koncertre menni.
Meg kirándulni, úgy, hogy nem cipelsz 10 kiló felesleges súlyt melegruha jogcímen, nem süppedsz derékig a hóba és nem sötétedik rád időközben.
Már lehet sziklát mászni anélkül, hogy odafagyna a kezed.
És már lehet kapni féláras télen-kinéztem, gyönyörűséges angórapulcsit.
Lehet, hogy holnap megveszem.
Vagy a természettel együtt én is újászületnék idén? :P
A kísértés nagy...Majd még meglátjuk! :)

2 megjegyzés:

  1. A tavaszt már én is megéreztem. Meg is fáztam. De azért tök jó.

    VálaszTörlés
  2. Emlékszem az idei tavaszra,pont múlt hét csütörtökre esett! :)

    VálaszTörlés