Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. október 19., kedd

We are frie-ends, we a-are friends!


- Halló-halló! Hogy tetszik lenni?
- Ööö, köszi, egész jól...(De hiszen tegnap találkoztunk?!) Miért?
- Hát, nem írtál túl boldogakat a blogodon mostanság. Gondoltam felhívlak, és megkérdezem, hogy minden rendben van-e.
- Háát, alakul. Semmi borzasztó.
- Na jó, örülök neki! Végülis csak ezt akartam...

Volt idő, hogy nem hittem volna, hogy ez megtörténik. De csodák igenis vannak - és amint képes vagy kinyújtani a kezedet, valaki meg fogja szorítani, hidd el!
Köszönöm, Ági! :)

2 megjegyzés:

  1. Nemisigaz. Azt mondtam, hogy jónapotkívánok, állapotfelmérés. Vagy talán jóestét, maximum.

    Ilyenről kéremszépen szó sem volt, kikérem magamnak.
    Also, tessék olyat írni, amin nem bőgök.
    We are friends, we are friends... :)

    VálaszTörlés
  2. Oh, elnézést. Légyszives perelj már be pontatlanságból elkövetett súlyos pesti sertésért! Szerintem jól mutatna az erkölcsi bizonyítványmban...:) Ami mellesleg kitűnő ám!
    (A láztól hülye leszek, családi örökség. Vagy ökörség?)

    VálaszTörlés