Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2013. január 2., szerda

Útravaló a Megérkezéshez





Áginak azt mondtam, 2013. - akármilyen értelemben is - a Megérkezés éve lesz nekem. Meglátjuk.

Nem szoktam fogadalmakat tenni. Terveket meg persze mindig szövögetek. Mindemellett ártani nem árthat egy olyan lista, amiben leírom, hogy MOST, MA mit szeretnék elérni, megvalósítani, megtenni, megfogni, elengedni 2013-ban.

2013-ban szeretnék:
- mégtöbb érzést, még kevesebb agyalást (ebben 2012-ben már jeleskedtem, most jön a mester-fokozat :D)
- még több bátorságot az álmaim, vágyaim megvalósításában (hogy ne csak akarjam akarni a dolgokat; 2012 újabb bravó, de azért még van mit csiszolni...)
- június közepétől augusztus végéig ÉLETet a Szigetközben (Otthon, ugyebár.)
- tudatosabb életet, figyelmet, sportot, táplálkozást; EGYséget magammal és a Társammal.
- stoppozást Franciaországig, hazautat gitárral...:) (Zsolti, megnéztem, idény elején lesz, és ha négykézláb is, de elmegyünk, mert muszáj; eldöntöttem, PONT.)
- saját egyesületet a problémamentes nyárért
- önképzést mind iskolapszichológia, mind outdoor tréning terén
- sok-sok felszabadult pihenést, létezést
- sok-sok kemény munkát, azért, hogy igazán jó(k) legye(ün)k abban, amit csinálok(unk)
- autót, vonóhoroggal.

Most ezeket szeretném.
Mindenesetre már most motivál.
Kiváncsi leszek jövő ilyenkor...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése