Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2015. január 22., csütörtök

Nagy téli zöldséges


Jelen blogbejegyzés célja csak kisebb mértékben a publicitás.
Nagyobb mértékben az, hogy összeszedjem magamban, hogy miket szórtam bele az elmúlt 1 órában a wok-ba, amiből most vígan falatozom ugyan; viszont 3 nap múlva (kb. akkor fogy el az adag) már halvány lila ibolyám se lenne, hogy miből is készült ez az étel.

Szerintem amúgy esztétikailag is gyönyörű, nem csak finom a cucc; kellenek ezek a finom, meleg színek a hideg téli napokba! :)

Tehát Téli Párolt Zöldségek:


  • 2 sárgarépa
  • 2 édesburgonya
  • 1,5 cékla
  • 1/2 zeller
  • 5 szál zellerszár
  • 30 dkg csiperke gomba
  • 3 fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 20 dkg leveles spenót
  • 1 padlizsán
  • mirelit borsó
  • mirelit kukorica
  • mirelit zöldbab


A fentieket felszeleteltem, némi margarinon jól összepároltam, sóztam, borsoztam, petrezselymeztem, rozmaringoztam; most meg némi brindzával körítve falatozom. Mert nekem ez jó! :)
Vigyázat! Baromira laktató!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése