Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2016. január 29., péntek

Vallomás


Amikor először elképzeltem, valahogy így képzeltem az első találkozásunkat. Ezt is beszéltük meg azokon az alkalmakon, amikor együtt hangolódtunk az újfajta egységre.
Aztán persze minden teljesen máshogy alakult, és elszalasztottuk a lehetőséget, hogy ilyen puhán, ilyen biztonságban, ölelő melegben; ilyen önfeledten és fesztelenül bújjunk egymáshoz. A pillanat, mint egy buborék elpattant, a "mi napunk" elmúlt; hirtelen mindenki elkezdett figyelni és megpróbálni megérteni minket, legfőképpen engem; pedig van, amire nincs magyarázat, amit egyszerűen csak érzünk, olyan magától értetődően, ahogy a levegőt vesszük.
Nem értették, én pedig nem tudtam megmagyarázni. Csak vágytam erre az érzésre sóvárogva, mégis gyáván, és kicsit szégyenkezve is, amiért biztosan én érzem rosszul, mások tudják jól.
5 hónapnak kellett eltelnie, hogy magamhoz merjelek ölelni úgy, ahogy megszültelek volna; úgy, ahogy megszülethettél volna, ha nem alakul valahogy máshogy. 5 hónap kellett, hogy a víz lágy ölelésében ne csak mosdatni, simogatni, Veled nevetni merjek; hanem magamhoz öleljelek, végigfektesselek a testemen, felolvadjak Benned úgy igazán, ahogy az első pillanatainkban kellett volna.
5 hónap kellett, de végül eljött. És amit a szemedben láttam, az azonnal cáfolt minden korábban belém ültetett szégyent vagy kétséget.
Ígérem, ha máskor ilyen erővel hívsz, senki másnak nem hiszek már, csak Neked.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése