Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2014. szeptember 25., csütörtök

Gombóc

Imádom a zsemlegombócot. Csakis a zsemlegombóc miatt szerettem meg a párolt káposztát. A zsemlegombóc miatt tanultam meg Eszterházy csirkét főzni. A zsemlegombóc miatt még akár karajszeletet is sütök. Imádom a zsemlegombócot.

A múltkorában felhívtam Jóanyámat, hogy hogyan kell zsemlegombócot készíteni.
A következő receptet adta:

Végy 1 pár kényelmes cipőt. Menj le a boltba. Vegyél egy zacskó Gergely márkájú zsemlegombócot. Járj el a hátoldalon írtak szerint. Jó étvágyat!


Így tettem, és nem csalódtam. Anyám receptjei mindig beválnak...

Ma azonban tökéletesítettem. A következőképpen:
Végy egy autóval rendelkező, hasonló ízlésű Főnököt. Menjetek el együtt a Lidl-be. Vegyél néhány zacskó zsemle-, máj-, és szalonnás-gombócot (esetleg még a főzőtasakos zsemlegombócból is beszerezhetsz párat, én azt nem találtam meg). A munkaidő végéig tedd hűtőbe. Otthon járj el a hátoldalon írtak szerint. Jó étvágyat!


Lehet, hogy átküldöm a receptet Anyámnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése