Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2014. szeptember 23., kedd

Mérleg

Egy éve Székesfehérváron laktam, Budapesten dolgoztam. Kétszer 110 percet utaztam munkába és munkából naponta. Utáltam a szervezeti keretet, nem találtam a hangot a kollégákkal. Nem volt saját szobám, egy tornaszertárban dolgoztam.
Nyáron már Hullámhegyes keretben, de még jóval kevesebb tudatossággal, marketinggel és összhanggal - s így alacsonyabb hatékonysági fokon - vezettünk táborokat, túrákat.
Szabadidőmben...már nem is emlékszem. Nyünnyögtem, hogy sportolni kéne?
Szombatonként falmászó edzést tartottam 2-3 csoportnyi gyerkőcnek.
És határozottan versenysúlyom fölött voltam...


Ma Székesfehérváron élek, Móron dolgozom. Kétszer 45 percet utazom munkába és munkából naponta. Nagyon jó az összhang a főnökömmel, és a kollégákkal is alakul. Saját szobában dolgozom, amit a saját ízlésem szerint volt lehetőségem kialakítani, berendezni.
Nyáron Hullámhegyes keretben, aktív marketinggel, rengeteg türelemmel és összehangolódással, egyre szélesebb körnek vezettünk táborokat, túrákat. Egyre több időm, energiám megy az egyre szaporodó egyesületi ügyek intézésére - már nem sokáig kell várnom ahhoz, hogy az lehessen a fő tevékenységi köröm, amiért élek-halok!
Szabadidőmben elkezdtem aktívan sportolni: rendszeresen futok és mászom.
Heti 5 csoportnyi falmászó edzést tartok, és másik 4-et koordinálok.
Szexisnek és energikusnak érzem magamat.

Ha így folytatom, még néhány év, és elérem a Nirvánát! :D

1 megjegyzés:

  1. a rendszeres futás mit jelent? szívesen utánad csinálnám, bár nem tudom, menni fog-e. :P az eredményeidhez szívből gratulálok! :))

    VálaszTörlés