Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. március 4., csütörtök

Ha Te tudnád, amit én...!


Ha én tudtam volna előbb is, hogy március 3-án Balkan Fanatik lesz a Morrison's-ban, akkor valószínűleg már jó előre elterveztem volna, hogy menjünk el rá.
Ha így lett volna, valószínűleg megszervezem, hogy a barátok közül is többen velünk tartsanak, biztosan ők is szeretik a zenéjüket.
Ha én tudtam volna, hogy megyünk, már előre úgy készültem volna, és valószínűleg többet is idegeskedek, hogy mit vegyek majd fel, hogy nagy lesz-e a tömeg, hogy Zoli hülyét kap-e a bagófüsttől, és hogy lesz-e parkolóhely a közelben. Meg hogy odaérünk-e időben. És hogy 500 Ft lesz-e a koktél.
Ha én tudtam volna, hogy amikor megérkezünk, még kevesen lesznek, és kulturáltan le lehet ülni a füstmentes részlegen, akkor valószínűleg annyit sem idegeskedem ezek miatt, mint így tettem.
És ha tudtam volna, hogy ottlétünk 12. percében meglátok egy kedves volt osztálytársat, akit aztán 4 másik követ, akkor bizonnyára már hetek óta erre az eseményre készültem volna, hogy milyen klassz este lesz! Pláne, ha tudtam volna, hogy a koncert sem tart igazán sokáig, és még utána is lesz idő egy kicsit beszélgetni, nem veszélyeztetve ezzel a reggeli felkelést.
Ha én tudtam volna...De nem tudtam. Így sokkal jobban esett a spontán ötlettől vezérelt, felszabadult, nagyon jól sikerült este.
Ha Te tudnád, amit én: milyen kellemes meglepetésben volt részem tegnap!
http://www.youtube.com/watch?v=oyli29DM8OA
Szép napot Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése