Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. április 5., hétfő

Láncreakció


Valamilyen módon azért büszkeség ez.
Persze önhitt dolog lenne azt gondolnom, hogy csakis én állok az események hátterében; hogy a kialakult helyzet csakis nekem, az én tevékenységemnek köszönhető.
Mert ugyebár ott van az önkifejezés, mint alapvető emberi motiváció; meg globalizálódó világunk, ahol mindenki valamilyen módon már kötődik az internethez; ok lehet a rengeteg rohanás, ami miatt nincs időnk mindenkinek mindent elmesélni; valamint az információs társadalom, ahol igény az, hogy pár kattintással szinte bármit megtudhatjuk embertársainkról...
Száz szónak is egy a vége: örömmel tölt el érzékelnem, hogy mióta blog-írásba kezdtem, és néhányan rendszeres olvasóimmá váltak, azóta közülük már ketten is saját blog-vezetésre adták a fejüket. (Megtaláljátok őket az "Őket olvasom én" rovatban.)
Azt már persze csak remélhetem, hogy nem úgy van ez, mint a gyerekneveléssel: nevezetesen, hogy azért látunk neki mi is, hogy megmutathassuk, mi majd mennyire máshogy csináljuk, és véletlenül sem követjük el azokat a hibákat, amiket az elődeinknél oly annyira elítéltünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése