Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. szeptember 24., péntek

A nőkről és a bikákról

Minden nőnek szüksége van egy bikára. Ez olyan tuti-biztos, mint hogy a kétoldalán bezsírozott kenyér nem esik az élére.
Namost: be kell valljam Nektek, hogy nekem ma egyenesen három bikára volt szükségem - és egyáltalán nem ittam Red Bullt (megjegyzem: lehet, hogy kellett volna).
Először kora reggel ébredtem rá, hogy addig mozdulni sem tudok, amíg sort nem kerítünk a "bikázásra". Aztán a probléma megoldódott - Zoli egyik kedves kollégája ugyanis rendelkezett a számomra tökéletes szerszámmal a dologhoz...Nyélbe is ütöttük - azaz bebikáztuk az autómat, és máris indultam vele haza.
Másodjára már este jöttem rá: nem is volt olyan rossz az a reggeli akció - így aztán leszólítottam egy random vadidegent a parkolóban, hogy megismételné-e velem azt a reggeli mókát. Ígyhát az Uno másodszorra is be lett bikázva.
Aztán harmadjára meg hazaért végre Zoli, aki csillagjegy szerint Bika, és megnyugtatott, hogy holnap újra bebikázza a kocsit, ha esetleg megint lemerül az aksija. Aztán feljöttünk az otthonunkba, és most alig várom, hogy hozzábújjak.
Azt hiszem, ma éjjel már több "bikázásról" szó sem lehet, bár Zolinak tényleg baromi jó kábele van hozzá... De hogy azért, mert fáradtak vagyunk, vagy amiatt, mert sok volt a jóból? Nos, ezt döntsétek el magatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése