Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2012. február 7., kedd

Nem kell a mACERa!


6 éves a laptopom. Bár tudom, Apu régi gépéhez képest még fiatalka, azért tartom, hogy náluk ez már matuzsálemi kor. Pláne most, hogy ilyen ütemben jönnek ki a fejlesztések, stb.
A lényeg, hogy betelt a t*ke velem. Szó szerint. Működik még - most is róla írok - de folyamatosan sír, hogy nincs elég tárhelye - holott az összes nem használt adatomat kiarchiváltam már külső tárhelyekre.
Nincs mese - ha PhotoShopolni szeretnék és Wow-ozni Zolival, akkor bizony váltanom kell - őt pedig még nyugodtan megtarthatom évekig "strapagép"-nek.
Így is döntöttem - 1-2 hónap alatt se radikálisan több pénzem nem lesz, se a laptop árak nem fognak zuhanórepülésbe kezdeni.
Zoli kinézett nekem egy frankó gépet - ami legalább ennyi ideig bírja majd. És elfut rajta a fotóbolt meg a Wow is. Acer, kívülről semmi extra - belül pedig tele van előnyös tulajdonságokkal. A márkaboltban épp akciós volt, így kb 10%-al olcsóbbért az enyém lehetett. Volna.
Mert a márkabolt bár nagyon bizalomgerjesztő kívülről, és a webshop alapján is überfrankó, konkrétan nem nyitott ki az alatt az 1 óra alatt, amit ott töltöttünk a Soroksári Auchan-ban - erre várva. A szomszéd üzletben dolgozó csávó azt mondta, csak ebédszünetre mentek...Hát, 1 óra alatt én nagyon sokat tudnék enni...
Lényeg a lényeg: 1 óra múltán leléptünk Szilvásvárad felé - épp indulóban voltunk az évi rendes relaxra. Zoli pedig kifejtette nekem, hogy ő inkább hozzáteszi azt az akciós 10%-ot az árhoz - és megrendeli a kedvenc számítástechnikai üzletéből a gépet: mert ott értenek hozzá, normálisak, gyorsan, pontosan dolgoznak - és nem ebédelnek órákig.
Szombat 13:15 körül járt az idő. Azt mondtam: oké, tegyünk egy próbát.
Felhívta a boltot. Bent voltak még. Megkeresték a gépet 3 adat alapján (kódra persze Zoli nem emlékezett). Ma vesszük át.
Most nem akarok nagy feneket keríteni a szolgáltatói hozzáállásról és a profizmusról alkotott véleményemnek.
Legyen elég annyi, hogy ilyen feltételek mellett nekem tényleg nem kell a mACERa!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése