Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2012. február 7., kedd

Szilvás várunk

Akkor jött, amikor a legnagyobb szükség volt rá. 3 nap totál pihi-nyugi, amikor az a legnagyobb stressz-faktor, hogy mit válasszak ebédre, hány ponttal vezet Zoli a fallabdában és elfoglalták-e előlünk az aroma-kabint...
Imádom ezt a helyet, a szálláshely isteni, a hétfői pangás pedig exkluzív wellness-élményt nyújt. 3 napig ki sem dugtuk az orrunkat - csak ebédelni séltáltunk pár percet. Nem, még kirándulni SEM mentünk el. És jól is volt ez így.
Én totál feltöltődtem! Ide nekem az oroszlánt is - ismét! :)
 Szar hely...már kívülről is...:)
 Nem látok a naptól. Pfúj! :)
 No comment.
Kastélyszálló a mező túlfelén. Felújítás előtt laktam ott - de mióta voltunk ezen a helyen, nem vágynék oda, bármilyen is lett!
 Kilátás a szobánkból.
 Tömeg a wellnessben.
Ha érteném, miért jó, hogy meleg vízben párolódjak, most még bele is mertem volna menni a jakuzziba - a takarítás után 1 órával. :D
 Küzdeni kellett a helyekért...:)
 Tumultus a medencében.
 Jegesmedve.
 Szilvásváradi lábmutogató-godzilla.
És még itthon is ilyen látkép várt az ablakból. Nem panaszkodom :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése