Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2013. január 28., hétfő

Az utolsó hangos dal

Megemlékezés majd később lesz.
Most csak felszabadultság van. Szabadság. Feloldozás egy olyan feladat alól, amit már - sajnos - idejét nem tudom, mióta nem tudtam olyan minőségben, tisztességes módon végezni, mint ahogy kellett, illett, szabadott volna.

Ma megtartottam Helen Doronos pályafutásom most egy jó ideig utolsó igazi angol óráját. A hét további részében már csak kibicelek, elvarrom a szálakat.

Majd biztos írok arról is, milyen klassz volt, mennyit kaptam, mint tanultam...
Most nem.
Dől a taknyom. A szervezetem tombol.
De egy óriási puttonyt újból letettem, és ez - érzem - mindennél hamarabb meggyógyít.

Meg aztán: az élet nem áll meg, várnak holnap is az iskolapszichológusi kihívások! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése