Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2013. május 11., szombat

Sweet home

Szerdán Budapesten aludtam. Csajos este, barátnőzés, közös shopping (oké, én 3 percet voltam hajlandó várni a próbafülkénél, aztán inkább vásároltam szemre), ilyenek. Örültem neki, készültem rá, jó néha ebben a formában is kifújni a gőzt egy kicsit.

Aztán nap közben eszembe jutott, hogy milyen klassz lesz, amikor este hazaérek Fehérvárra, és elmegyünk Zsoltival bringázni. Vagy, hogy mit főzzek este. Vagy, hogy vajon megnézzük-e a következő sorozat epizódot a neten...és rádöbbentem - eltartott egy ideig - hogy ma egyáltalán nem ez lesz a program. Mert ma nem megyek haza. Helyette csajos este lesz.

És egy pillanatra elkomorultam. Aztán persze újra ragyogott az arcom, és azt terveztem, milyen színű ujjatlant szerzek még be a készletbe...De az első reakció mégis ez.

Az az alapértelmezett, hogy hazajövök. Nekem itt az otthonom, itt a helyem. Székesfehérváron. És Zsolti mellett. Irtózatosan klassz érzés, hogy megtaláltam ezt a nyugvópontot!

És egy tengerészcsíkos, egy türkizkék és egy királykék ujjatlannal lettem gazdagabb...;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése